Torby reklamowe, czyli reklamówki
Torby reklamowe zrobiły karierę w latach siedemdziesiątych 20. wieku oraz później, czyli w 21. wieku i zmierzchu ich popularności nie widać. Najpierw były to torby z napisami np. Coca-Cola czy Marlboro.
Później znalazły się na nich obrazki i rysunki. Dzisiaj plastikowe reklamówki to produkt niezbędny, potrzebny do pakowania książek, papierów, dokumentów i drugiego śniadania. Mniej popularny, ponieważ wiele krajów korzysta z toreb papierowych, opatrzonych logo oraz napisami.
Gdyby nie takie torby reklamowe, to niewiele osób miałoby tak bardzo rozbudowaną świadomość ekologiczną. W Polsce jednak nadal królują plastikowe torby reklamowe, ponieważ ich zaletami są kolorystyka, trwałość oraz przydatność w różnych sytuacjach. Polecamy do korzystania oraz pakowania różnych rzeczy, które są niezbędne w codziennym życiu. Zatem pora kupić ciekawe reklamówki i pakować do nich najbardziej potrzebne produkty. W każdym domu powinno być przynajmniej kilka toreb reklamowych.