Jakie nadruki umieszczać na opakowaniach słodyczy?
To bardzo ciekawe pytanie, na które należy udzielić szczegółowej odpowiedzi. Pamiętajmy o tym, że słodycze reklamowe mają raczej niewielkie rozmiary. Nie należy zatem za wszelką cenę starać się umieszczać na nich dużej ilości informacji. Lepszym wyborem będzie wydrukowanie na opakowaniu logo firmy lub adresu jej strony www. Ponadto zwróćmy uwagę również na to, z ilu stron opakowania można umieścić nadruk. Przykładowo, krówki pozwalają umieścić nadruk aż na 4 stronach opakowania, bo dokładnie tak wygląda ten cukierek. Bardzo dużą powierzchnię pod nadruki reklamowe zapewnia również opakowanie czekoladek. Bombonierki cieszą się dużym uznaniem wśród klientów, urastając do miana słodyczy prestiżowych. Jakie zalety mają tego typu produkty? Ich elegancki wygląd pozwala na dołączanie ich do większych zestawów prezentowych, wręczanych strategicznym klientom np. z powodu świąt lub innych uroczystości jubileuszowych. Trzeba również podkreślić, że słodycze reklamowe nie noszą oznaczeń dotyczących ich producenta. Zamiast tego, jedynym elementem identyfikującym je, jest nadruk zgodny z projektem ustalonym z zamawiającym słodycze reklamowe klientem.